Dziś jest 21 Listopada 2019
14:46
W tym miejscu znajdą Państwo wszystkie aktualności dotyczące ubezpieczeń.
Najnowsze informacje dla Klientów
5 kwietnia 2017
Warta wyróżniona przez klientów za jakość obsługi
Warta ponownie została wyróżniona przez klientów za jakość obsługi. W badaniu przeprowadzonym w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi otrzymała tytuł – „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów.
Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie, podkreślił podczas gali wręczenia nagród: „Ubezpieczenia to specyficzna działalność, gdzie klient sprawdza wartość zakupionej usługi w przykrych dla siebie momentach, takich jak zniszczenia w domu po włamaniu lub zalaniu, awaria auta podczas zagranicznej podróży czy problemy zdrowotne członka rodziny. Tym bardziej wyróżnienie podkreślające wysoką jakość obsługi klienta jest dla nas tak istotne. W ostatnich latach zrobiliśmy dużo, aby zasłużyć na tytuł Gwiazda Jakości Obsługi, w tym wdrażając pierwszą na rynku mobilną likwidację szkód. Patrząc na nasze plany zmian lub usprawnień, liczę na powtórzenie tegorocznego osiągnięcia również w kolejnych latach”.