Dziś jest 21 Listopada 2019
14:58
W tym miejscu znajdą Państwo wszystkie aktualności dotyczące ubezpieczeń.
Najnowsze informacje dla Klientów
23 wrzesnia 2017
Warta: zgłoszenie szkody przez Facebook Messengera
Warta udostępniła możliwość zgłoszenia szkody za pomocą aplikacji Facebook Messenger. Poprzez wykorzystanie Chatbota i silnika „NLP” (przetwarzanie języka naturalnego), klienci mogą przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.
Rafał Stankiewicz, wiceprezes Warty, wyjaśnia: „Profil na Facebooku oraz pozostałe wdrożone funkcjonalności są kolejnym etapem rozwoju obsługi klienta. Już Warta Mobile pokazała nam, jak ważne w kontakcie z poszkodowanym jest skracanie dystansu. Wiemy, jakie są oczekiwania Polaków, dlatego poszerzamy liczbę rozwiązań służących do szybszej i przyjaźniejszej likwidacji szkód”. Również Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie, zaznacza, że profil Warty na Facebooku ma być „odpowiedzią na potrzeby klientów, korzystających przede wszystkim ze smartfonów oraz aplikacji Messenger”. Klienci Warty mogą skorzystać z Chatbota, który zapewnia szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń. Messenger Warty zapewnia także funkcjonalności w postaci zgłoszenia szkody, bazy wiedzy i szybkiego kontaktu.